Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

Τέλος η ταλαιπωρία του οδικού άξονα Τρίπολη-Σπάρτη;

Διαβεβαιώσεις και ελπίδες ότι ο αυτοκινητόδρομος (κλάδος) Λεύκτρο – Σπάρτη θα παραδοθεί στην κυκλοφορία φέτος τον Σεπτέμβριο.

Ρεπορτάζ: Ιωάννης Σπ. Λαζαράκος

Από το 2007 ξεκίνησε ένα έργο υψίστης σημασίας για τη Λακωνία και όποτε είχαμε εκλογές τελείωνε, αλλά μέχρι και σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί.

Πολλά τα προβλήματα, πολλά ακούστηκαν και πολλά γράφτηκαν για τον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη, μέχρι και καταγγελία έγινε στην Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Ήρθαν στο φως, από την αρχαιολογική σκαπάνη και αξιόλογα αρχαιολογικά ευρήματα, τα οποία δικαιολογημένα καθυστέρησαν την πρόοδο του έργου. Με πρόσφατη όμως δήλωση του αρμόδιου Υπουργού, όλα δείχνουν πως εφέτος το έργο θα παραδοθεί, αν και η δήλωση του κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη πως το έργο τελειώνει το 2014 έγινε πάλι σε προεκλογική περίοδο. Υπομονή κοντή γιορτή αλληλούϊα…

Όταν άρχισε πριν πολλά χρόνια το έργο οι προπαγάνδες, ως συνήθως, διέδιδαν πως το 2011 ή το 2012 το σωτήριο για τη Λακωνία έργο θα είχε τελειώσει και ο αυτοκινητόδρομος, ο κλάδος όπως κατασκευαστικά λέγεται, Λεύκτρο-Σπάρτη θα παραδινόταν στην κυκλοφορία. Φτάσαμε Μάιο του 2014 και το έργο ακόμη δεν έχει παραδοθεί, ενώ νέα ακούσματα, αρμοδίων και αναρμοδίων, αναφέρουν ότι το έργο θα είναι έτοιμο φέτος τον Σεπτέμβριο. Αμήν γένοιτο!

Το ρεπορτάζ που ακολουθεί, θα προσπαθήσει να ρίξει φως στα αθέατα και να επισημάνει τα θεατά σημεία του ζητήματος, προς χάρη μιας έγκριτης ενημέρωσης των αναγνωστών μας, σ’ ένα τόσο κρίσιμο έργο για την ανάπτυξη της Λακωνίας η οποία εκπέμπει SOS εδώ και πολλά χρόνια…

Στο blog. Tromaktiko, γράφτηκε την Τρίτη, 16 Αυγούστου 2011:
Το 2013 ο κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη, λόγω των πολλών αρχαιολογικών ευρημάτων και συνεχίζοντας το άρθρο μεταξύ των άλλων έγραφε:
«Η Λακωνία για ακόμα μια φορά θα υποφέρει από τα αρχαία της. Σε αυτή την διαπίστωση φτάνουν οι ειδικοί του ...έργου Λεύκτρο – Σπάρτης καθώς τα αρχαιολογικά ευρήματα είναι αρκετά και θα καθυστερήσουν για λίγο την ολοκλήρωση του έργου. Το χρονοδιάγραμμα έδειχνε πως η παράδοση του έργου που θα δώσει στην Λακωνία ανάσα ανάπτυξης θα δοθεί στο τέλος του 2012. Λόγω όμως των αρχαίων που βρίσκονται κατά μήκος του νέου οδικού άξονα οι εργασίες αναστέλλονται και το λόγω λαμβάνει η αρχαιολογική υπηρεσία για την περεταίρω έρευνα. Έτσι λοιπόν ο οδικός άξονας Λεύκτρο Σπάρτης θα καθυστερήσει να δοθεί στην κυκλοφορία κάποιους μήνες με στόχο να παραδοθεί τους πρώτους μήνες του 2013. Οι Λάκωνες ευελπιστούν να δοθεί στην κυκλοφορία το γρηγορότερο δυνατό και να λάβει τέλος η ταλαιπωρία των οδηγών που τώρα ταξιδεύουν από την μοναδική οδική αρτηρία Σπάρτη – Τρίπολη που χρονολογείτε από το 1950 με ελάχιστες παρεμβάσεις βελτίωσης.
Πηγή: www.report24.gr -Αναρτήθηκε στις 6:08:00 μ.μ blog. Tromaktiko

Το έργο δυστυχώς δεν παραδόθηκε μέχρι σήμερα, το όνειρο εξακολουθεί να μην έχει πραγματοποιηθεί, αν και πιστεύουμε ότι επιτέλους φθάνουμε στην πραγματοποίησή του.

Αξιοποίηση της παρέμβασης Χουντή για το Λεύκτρο-Σπάρτη ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ
«Πετράκος και Ουζουνίδου ερωτούν τους αρμόδιους υπουργούς εάν θα διενεργηθεί ανεξάρτητη έρευνα για τη διερεύνηση των καταγγελλομένων»

21 Ιουν 2013 ΑΘΗΝΑ.
Την ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το ενδεχόμενο εσκεμμένων καθυστερήσεων στους αυτοκινητοδρόμους Λεύκτρο-Σπάρτη και Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, επαναφέρουν με ερώτησή τους προς τους υπουργούς Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος οι βουλευτές Αθ. Πετράκος και Ευγ. Ουζουνίδου.
Η ερώτηση των δύο βουλευτών έχει ως εξής:
«Σύμφωνα με ερώτηση που έχει καταθέσει πρόσφατα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Νίκος Χουντής στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) βρίσκεται ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος- Τρίπολη – Καλαμάτα και ο κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη.
Ερευνάται όπως δήλωσε ο Νίκος Χουντής αν ήταν εσκεμμένη η πολύμηνη καθυστέρηση από την πλευρά των Δημοσίων Υπηρεσιών της έγκρισης τροποποίησης των περιβαλλοντικών όρων στο τμήμα του έργου Τσακώνα – Καλαμάτα με συνέπεια να υπάρξει αναβολή της ημερομηνίας παράδοσής του αλλά και ενεργοποίηση ρήτρας υπέρ του παραχωρησιούχου για αποζημιώσεις από το ελληνικό κράτος.
Η έρευνα της OLAF όπως τονίζει ο κος Χουντής ξεκίνησε όταν κοινοποιήθηκε στην «Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αναφορά Κίνησης Πολιτών, στην οποία καταγγέλλεται ότι, για τον οδικό άξονα “Κόρινθος Τρίπολη Καλαμάτα & κλάδος Λεύκτρο Σπάρτη", υπάρχει «σωρεία οικονομικών παραβάσεων που έχουν τελεσθεί στο έργο και οδήγησαν τον OLAF στη διερεύνηση του θέματος για απάτη και διαφθορά».
Έγγραφο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας που επισυνάπτεται στην εν λόγω καταγγελία, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι, «σχετικά με την καταγγελία για απάτη, το Παράρτημα Έρευνας Απάτης της ΕΤΕπ ενημέρωσε τον OLAF, ο οποίος και ξεκίνησε έρευνα για την υπόθεση. Το Παράρτημα Έρευνας Απάτης της ΕΤΕπ συνεργάζεται με την έρευνα που διεξάγει ο OLAF».
Κατόπιν των παραπάνω ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
• Σκοπεύουν να διενεργήσουν ανεξάρτητη έρευνα για να διερευνήσουν τα καταγγελλόμενα;
• Ποιες είναι οι συμβατικές και οικονομικές συνέπειες της παραπάνω υπόθεσης στο έργο του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος- Τρίπολη – Καλαμάτα και ο κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη.
• Τι συνέπειες θα υπάρξουν κατά των υπευθύνων της πολύμηνης καθυστέρησης έγκρισης τροποποίησης των περιβαλλοντικών όρων ή άλλων παραβάσεων καθήκοντος σε περίπτωση που οι καταγγελίες αυτές αποδειχθούν βάσιμες;
• Σε περίπτωση που από την έρευνα του OLAF ή άλλων, αποδειχθούν παραβάσεις και οικονομική ζημιά του Ελληνικού Δημοσίου πως σκοπεύετε να αποκαταστήσετε αυτή τη ζημιά;
• Η σημαντική μείωση της κατασκευαστικής δραστηριότητας από το Νοέμβριο του 2012 μέχρι και σήμερα, σχετίζεται με τη διερεύνηση των καταγγελιών;».
Πηγή: NOTOS PRESS.gr


Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Το καλοκαίρι η παράδοση στο τμήμα Λεύκτρο-Πελλάνα;

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Διπλό πρόσωπο εμφανίζουν τα έργα στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα για την κατασκευή του κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com αυτή την εποχή λόγω καιρού οι εργασίες ναι μεν προχωρούν αλλά όχι με την επιθυμητή ταχύτητα.
Ο φετινός βροχερός χειμώνας προκαλεί τις δικές του καθυστερήσεις αλλά το διπλό πρόσωπο έχει να κάνει και με άλλες ιδιαιτερότητες του δρόμου. Το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη μήκους 46χλμ. ουσιαστικά έχει χωριστεί σε δύο τμήματα.
Το πρώτο τμήμα από το Λεύκτρο μέχρι τον κόμβο της Πελλάνας έχει μήκος 32 χιλιόμετρα και έχει παραδοθεί πλήρως στην κοινοπραξία κατασκευής. Αυτό το τμήμα είναι αρκετά προχωρημένο και μάλιστα υπάρχει η αισιοδοξία από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών πως θα μπορούσε να παραδοθεί μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι!
Αυτό είναι ένα σημαντικό νέο που όμως είναι ανεπίσημο καθώς στις κατασκευές έχουμε δει πολλές φορές χρονοδιαγράμματα να ανατρέπονται και παραδόσεις να γίνονται λάστιχο είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΕΛΛΑΝΑ-ΣΠΑΡΤΗ
Εδώ στο τμήμα που καταλήγει στην Σπάρτη και έχει μήκος 14χλμ έχουμε μαζεμένα τα προβλήματα. Το πρώτο έχει να κάνει με τον «συνήθη ύποπτο» των έργων, τις απαλλοτριώσεις. Υπάρχουν αρκετοί ιδιοκτήτες ακινήτων που δεν έχουν παραδώσει τα ακίνητα και αυτό φρενάρει και την πρόοδο του συνόλου του τμήματος αυτού.
Δυστυχώς, στην περίπτωση του Μορέα δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο νέος νόμος των απαλλοτριώσεων καθώς δεν έχει αναδρομική ισχύ. Με τον νέο Νόμο, με την έκδοση της δικαστικής απόφασης «αποβάλλονται» οι ιδιοκτήτες και οι χώροι παραδίδονται συνολικά στην κατασκευάστρια εταιρεία.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι τα αρχαιολογικά ευρήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com πρόκειται για σημαντικά ευρήματα, τα οποία όμως και πάλι με την σειρά τους μπλοκάρουν την πρόοδο του έργου.
Το ερώτημα πλέον που τίθεται είναι αν θα έχουμε παράδοση σε δύο δόσεις και αν ναι ποιο θα είναι το χρονοδιάγραμμα του τμήματος Πελλάνα-Σπάρτη που παρουσιάζει τα προβλήματα.
Πηγή: ypodomes.com- bordonia.blogspot


Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Απάντηση στη Βουλή για την ολοκλήρωση του Λεύκτρο-Σπάρτη

Απάντηση είχαμε την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου
01/03/2014 - 12:00

Απάντηση είχαμε την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στην επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού Λακωνίας της Νέας Δημοκρατίας Φ. Πατριανάκου, σχετικά με την πορεία των μεγάλων έργων στη Λακωνία.
Όπως είπε στην απάντηση του η Λακωνία "είναι ένας νομός με τεράστιες παραγωγικές και μεταποιητικές δυνατότητες και φυσικά με μεγάλες προοπτικές σε ό,τι αφορά την τουριστική ανάπτυξη. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Νομός Λακωνίας είναι από εκείνους τους νομούς που είναι εξαιρετικά παραγωγικοί με υψηλής ποιότητας προϊόντα.
Επίσης, σας καλώ όλους σε λίγους μήνες, όταν θα αρχίσει να δουλεύει αυτός ο αυτοκινητόδρομος να τον διαβείτε, διότι πρόκειται για ένα καταπληκτικής ομορφιάς τοπίο, ανάμεσα στον Πάρνωνα και στον Ταΰγετο. Θέλω, λοιπόν, να πω ότι ορθά υποβάλατε την ερώτηση αυτή, διότι ο «ΜΟΡΕΑΣ», η κατασκευή του δρόμου, δηλαδή, Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κόρινθος-Τρίπολη-Σπάρτη, είναι ένα έργο το οποίο έχει ξεκινήσει από το 2007.

Ήταν να παραδοθεί τον Σεπτέμβριο του 2012, όπως είπατε. Δόθηκαν, πολλές παρατάσεις. Και θα δοθεί και άλλη παράταση, διότι, δυστυχώς, υπάρχουν προβλήματα που προκύπτουν κάθε φορά κυρίως από εξωγενείς λόγους που δεν έχουν να κάνουν με αυτό καθ’ αυτό το έργο, αλλά με παράπλευρες δραστηριότητες, οι οποίες πρέπει να ασκηθούν. Και μία σημαντική παράπλευρη δραστηριότητα είναι η αρχαιολογία.
Ξέρετε, ότι έχει βρεθεί ένα εξαιρετικά πολύτιμο, κατά τους επιστήμονες, εύρημα. Ξέρετε ότι αυτό έχει οδηγήσει σε μία τεράστια καθυστέρηση. Ταυτόχρονα, όμως, έχουμε προβεί πλέον στη διάσωσή του για να γίνει και επισκέψιμο. Έχει γίνει μια τροποποιητική μελέτη σε ό,τι αφορά την κατεύθυνση του δρόμου. Παρ’ όλα αυτά, όμως, ο δρόμος συνεχίζει να κατασκευάζεται. Είναι το έργο που δεν σταμάτησε ποτέ να κατασκευάζεται, ενώ τα υπόλοιπα έργα είχαν σταματήσει.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε μπροστά σε εξελίξεις, οι τράπεζες έθεσαν και πάλι το χρηματοδοτικό μοντέλο σε αμφισβήτηση, τη βιωσιμότητα, δηλαδή, του δρόμου. Γι’ αυτό βρισκόμαστε σε διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιφερειακής Πολιτικής, έτσι ώστε να βρούμε μία λύση στο χρηματοδοτικό μοντέλο και να συνεχίσουμε την κατασκευή του έργου και την παράδοσή του το καλοκαίρι.
Είμαι αισιόδοξος ότι θα τελειώσει ο δρόμος. Θέλω να διαβιβάσετε σε όλους τους συμπολίτες σας, ότι ο δρόμος θα γίνει, θα κατασκευαστεί το έργο, θα είναι ολοκληρωμένος, θα υπάρχουν διόδια μόνο στο Λεύκτρο -κάπου εκεί- και μάλιστα πολύ χαμηλής τιμής. Από εκεί και πέρα, αυτός ο δρόμος θα αποτελέσει την αρχή για την περαιτέρω ανάπτυξη και την αξιοποίηση της Λακωνίας.
Επίσης, θέλω να πω ότι η μελέτη για το δρόμο Σπάρτης-Γυθείου - πρόκειται πραγματικά για έναν οδικό άξονα ο οποίος είναι αναγκαίος και άκρως απαραίτητος γιατί αφενός μεν οδηγούμαστε σε όλες τις τουριστικές περιοχές της Λακωνίας και αφετέρου γιατί είναι μια πολύ παραγωγική περιοχή- πράγματι έχει καθυστερήσει. Υπάρχει ένα ζήτημα περιβαλλοντικών όρων.
Τώρα που ολοκληρώνεται ο δρόμος, είναι προφανές ότι θα αλλάξουν οι ενημερωτικές πινακίδες. Δεν είναι δική μου εξαγγελία. Εκ του νόμου προκύπτει η υποχρέωση των παραχωρησιούχων -και της πολιτείας, βέβαια- με βάση και την Οδηγία να υπάρχει πληροφοριακή κατεύθυνση για όλους τους οδηγούς.
Το δεύτερο που θέλω να σας πω είναι ότι η γνώμη μου είναι πως η Λακωνία, η Μεσσηνία και άλλες περιοχές της Πελοποννήσου μπορούν να καταστούν ό,τι ήταν η Μακεδονία τη δεκαετία του ‘70, δηλαδή τεράστιες εξαγωγικές περιοχές, με υψηλή παραγωγικότητα και με υψηλής ποιότητας προϊόντα. Γιατί; Διότι οι άνθρωποι της Λακωνίας, της Μεσσηνίας και όλης της περιοχής εκεί αντιλαμβάνονται πολύ καλά τις ανάγκες της εποχής. Εγώ τους παρακολουθώ χρόνια και τους θαυμάζω.
Θέλω να σας πω, λοιπόν, ότι το αργότερο σε ενάμισι μήνα από τώρα θα φέρουμε στη Βουλή την τροποποίηση της σύμβασης για το Μορέα. Ελπίζω ότι όλοι οι συνάδελφοι -όχι
μόνο αυτοί που κατάγονται από την Πελοπόννησο ή εκπροσωπούν τους Νομούς της Πελοποννήσου- να συμβάλουν με τη συζήτηση που θα κάνουμε εδώ, ούτως ώστε να τελειώνει η υπόθεση του Μορέα και σε λίγους μήνες όλοι μας να ταξιδεύουμε στις ακτές του Γυθείου, της Λακωνίας, της Νεάπολης, της Λακωνικής Μάνης με έναν αυτοκινητόδρομο ο οποίος πραγματικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας.

Έως το Σεπτέμβριο του 2014 το Λεύκτρο-Σπάρτη - Νεότερη δήλωση του Υπουργού κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

16 Απριλίου 2014

Το αργότερο μέχρι το Σεπτέμβριο αναμένεται να ολοκληρωθεί το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη, του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, όπως δήλωσαν τη Δευτέρα 14/4 σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο αρμόδιος διευθυντής του υπουργείου Γιάννης Καρνέσης.
Εντός του 2014 ενδεχομένως να ολοκληρωθεί και ο περιφερειακός δακτύλιος της Καλαμάτας, ενώ έως το τέλος του έτους θα έχει τελειώσει η τοξωτή γέφυρα στο τμήμα Παραδεισίων-Τσακώνας.
Ο υπουργός εμφανίστηκε αισιόδοξος για την εξέλιξη των έργων, τα οποία προς το παρόν έχουν σταματήσει, λόγω διακοπής της χρηματοδότησης από τις Τράπεζες. Και αυτό, γιατί έως τα τέλη του μήνα αναμένεται να έχει ψηφιστεί στη Βουλή η τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης, που αφορά στην εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου για την κάλυψη των τυχόν μειωμένων εσόδων από τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου από το 2017 και μετά.
Πηγή: Νέα και Ειδήσεις Ελλάδα Πελοπόννησος Report24

Οι δηλώσεις αυτές του Υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη έρχονται να άρουν τις ανησυχίες και τα σενάρια, δικαιολογημένα μέχρι κάποιου σημείου, ότι το έργο δεν θα παραδοθεί ούτε φέτος (2014).

Την Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014, δημοσιεύθυηκε από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ άρθρο που
γράφτηκε από τον Γιάννη Σινάπη με τίτλο: SOS για περιφερειακό και Λεύκτρο-Σπάρτη


SOS για περιφερειακό και Λεύκτρο-Σπάρτη

"Στον αέρα" βρίσκονται προς το παρόν τα έργα στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας και στο τμήμα Λεύκτρο - Σπάρτη, λόγω της διακοπής της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες.
«Γίνεται προσπάθεια να σωθεί το έργο και μετά να δούμε πότε θα τελειώσει», μας είπε στέλεχος του υπουργείου Υποδομών, απαντώντας στο ερώτημά μας εάν ισχύει το χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση του περιφερειακού Καλαμάτας μέσα στο 2014. Παραδέχτηκε μάλιστα ότι το έργο υπολειτουργεί και δεν υλοποιείται με τους ρυθμούς που πρέπει. Επεσήμανε πως πρέπει να αναθεωρηθεί η σύμβαση παραχώρησης για να προχωρήσει το έργο, και εξήγησε ότι γίνεται προσπάθεια να κλείσει η υπόθεση και να πάει στη Βουλή για να ψηφιστεί. Ομως, πρέπει να προηγηθεί η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (απαιτείται η συμφωνία της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού) και στη συνέχεια η αναθεωρημένη σύμβαση να περάσει πρώτα από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά από τη Βουλή.
Κατά την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης πρέπει να δοθεί η πρόσθετη εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, την οποία ζητεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
από το 2017 και μετά. Και αυτό γιατί η ΕΤΕΠ έχει υιοθετήσει ένα αρνητικό σενάριο, σύμφωνα με το οποίο το 2017 η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας θα εξακολουθεί να κινείται σε πτωτικά επίπεδα, σε χαμηλότερα απ’ αυτά του 2013 και του 2014, και θα χρειαστούν επιπλέον χρήματα για να καλυφθεί η ζημιά. Χρήματα που θα πρέπει να εγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο. Με την εγγύηση αυτή που θα εγκρίνει η Βουλή, οι τράπεζες θα ανοίξουν και πάλι τους κρουνούς της χρηματοδότησης, των δανείων που έχουν υπογράψει, για να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί το έργο. Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/33875-perifereiakos-leyktro-sparti

Προσπαθήσαμε να σας δώσουμε ένα πλήρες ρεπορτάζ για το μείζονος σημασίας έργο
για ολόκληρη τη Λακωνία, το οποίο από το 2007 που ξεκίνησε δεν έχει τελειώσει ακόμα, αν και από τότε μέχρι σήμερα, όποτε είχαμε εκλογές ο αυτοκινητόδρομος Λεύκτρο-Σπάρτη όλο τελείωνε, όλο παραδιδόταν στην κυκλοφορία κ.λπ. Ελπίζουμε καλοπροαίρετα, επειδή και τώρα έχουμε εκλογές, ότι το 2014 θα δούμε τον αυτοκινητόδρομο σε πλήρη λειτουργία τόσο αναγκαία και ωφέλιμη για τη Λακωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΥΝΟΥ ΜΑΝΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

«Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ» Έτος Ιδρύσεως 2000

Τομέας Επιμέλειας Ύλης Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Συλλόγου

Κυρίες και κύριοι

1.Σας γνωστοποιούμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε, αν επιθυμείτε, να δημοσιεύσετε άρθρα σας και ό,τι άλλο επιθυμείτε, που βεβαίως δεν θα αντίκειται στην κείμενη νομοθεσία περί δημοσιευμάτων.

Μπορείτε να μας αποστέλλετε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση (e-mail) ό,τι επιθυμείτε jlazarakosdim@yahoo.gr και εμείς θα το δημοσιεύουμε (ανεβάζουμε) στο blog του Συλλόγου μας, το συντομότερο δυνατό..

www.kounoslakonias.blogspot.com

2.Χιλιάδες έχουν ήδη επισκεφθεί το blog μας και ελπίζουμε πως πολύ σύντομα οι επισκέψεις παγκοσμίως θα είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός ημερησίως. Κατά περιόδους θα σας γνωστοποιούμε τις επισκέψεις αυτές με ανάλυση ανά κράτος της υφηλίου.

3. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μας γνωστοποιείται το Ονοματεπώνυμό σας, τη Διεύθυνση κατοικίας, Επάγγελμα (προαιρετικά) και τέλος σταθερό και κινητό τηλέφωνο.

4. Ο Τομέας Επιμέλειας Ύλης Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Συλλόγου, διατηρεί ακέραιο το δικαίωμα της μη δημοσίευσης, του οποιουδήποτε προς δημοσίευση κειμένου, που θα κρίνει για τον οποιονδήποτε λόγο..

5. Οι εργάτες - υπηρέτες του Συλλόγου εργαζόμαστε ανιδιοτελώς και δεν απολαμβάνουμε καμία οικονομική αμοιβή, ως εκ τούτου ο Σύλλογος δεν υποχρεούται να πληρώσει έστω και ένα Ευρώ, στον οποιονδήποτε, για κανένα απολύτως δημοσίευμα που θα δημοσιευθεί.

6. Για δημοσιεύματα, που δημοσιεύονται και δεν προέρχονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Σύλλογο και τον Τομέα Επιμέλειας Ύλης, αλλά από τρίτους (μέλη ή μη του Συλλόγου), ο Σύλλογος δεν έχει καμία ευθύνη σύμφωνα με τη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας ακεραία την ευθύνη φέρει αυτός που υπογράφει και αποστέλλει το δημοσίευμα.

7. Διάφορα προς δημοσίευση, έχουν τη δυνατότητα να μας αποστέλλουν οι πάντες, μόνο στην Ελληνική Γλώσσα ή σε όποια άλλη ξένη Γλώσσα με επίσημη όμως μετάφραση στην Ελληνική.

Γνωστοποιείστε το www.kounoslakonias.blogspot.com

είναι το δικό σας μετερίζι σε ζοφερούς καιρούς

Με άπειρες ευχαριστίες για τη συνεργασία μας

Ο Διευθυντής

Λαζαράκος Σπ. Ιωάννης