Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

Το πάθημα του Ραγκούση γίνεται μάθημα στον Χατζηδάκη;

Ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος (ΦΩΤΟ από διαδίκτυο).

«Η ψυχή της πρωτοπόρου κίτρινης Χαλύβδινης δύναμης»
Θύμιος Λυμπερόπουλος, έτοιμος για δράση.

Του Ιωάννη Σπ. Λαζαράκου

Κρατήστε το αρχείο και διαδώστε το

Αγών πρόφασιν ουκ επιδέχεται. 
Ο Ραγκούσης παρήλθε, ίσως επανέλθει, ο Χατζηδάκης είναι παρών και αποπειράται να συνεχίσει στο δρόμο που χάραξε ο προκάτοχός του. Ο Πρωθυπουργός και πολλοί άλλοι πολιτικοί σε ρόλο ξένου ανταποκριτή. Ο ένας κακός, ο άλλος καλός και ο Άλβιν Τόφλερ μας εξηγεί από το 1994 αυτά που δεν θέλουμε να καταλάβουμε το 2014! 

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, αποτελεί εγγύηση για τους ταξιτζήδες. Δεν πείθει το Κράτος ότι θέλει το καλό μας. Ο κ. Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Ανάπτυξης, σε μια χώρα που δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο, αποφεύγει τη ρήξη με τον Λυμπερόπουλο και τη δύναμη του κίτρινου χάλυβα φορτώνοντας όλα στην άμοιρη παρεξήγηση. Ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης αμφισβητεί τίμιους αγωνιστές, κάποτε συναγωνιστές του, με τεράστιο κοινωνικό έρεισμα για δικούς του λόγους. Χρειάζεται ιδιαίτερη και μεγάλη προσοχή από τους πολίτες.


Οι ταξιτζήδες, επάξια καθιερώθηκαν στη συνείδηση του λαού
ως πρωτοπορία των δίκαιων κοινωνικών αγώνων
κατά των απάνθρωπων μνημονίων.
Ο πρ. Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κατά την περίοδο 17 Ιουνίου 2011 – 11 Νοεμβρίου 2011, κ. Γιάννης Ραγκούσης, τα έβαλε ανοιχτά με τους χιλιάδες ιδιοκτήτες ταξί και φυσικά η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι μικροϊδιοκτήτες, μεροκαματιάρηδες και μάλιστα αγωνίζονται για ένα απλό μεροκάματο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες.

Όλοι θυμόμαστε το θέμα «ανοίγματος του επαγγέλματος των ταξί», που έφερε αναστάτωση στον κλάδο και παράλληλα προσέβαλλε τον κ. Γιάννη Ραγκούση με «κίτρινο πυρετό», αφού δεκάδες χιλιάδες ταξί της Αττικής είναι κίτρινα…Η «ασθένεια» αυτή μεταδόθηκε πολύ γρήγορα και στην κυβέρνηση του κ. Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου, και η οποία ως γνωστό «απεβίωσε» , αφού ήταν ήδη κλινικά νεκρή…

Ο προκάτοχος του κ. Ραγκούση, ο κ. Ρέππας, είχε εναντιωθεί στον αντικαταστάτη του Υπουργό και είχε επισημάνει την κοινωνική αναταραχή που θα δημιουργείτο και μάλιστα κατά τη θερινή τουριστική περίοδο, αλλά και τις αρνητικές επιπτώσεις που θα είχε ή τότε ήδη επιβαρυμένη μνημονιακή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Ο διάδοχος του, κ. Μάκης Βορίδης, δεν το άγγιξε το θέμα αρνητικά και οι μετέπειτα κυβερνήσεις με τους μη εκλεγμένους φωστήρες Πρωθυπουργούς, αλλά και η τριμερής κυβέρνηση που προέκυψε μετά τις εκλογές του Ιουνίου 2012 (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ).
Στο διευρυμένο πλέον Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, επικεφαλής τοποθετήθηκε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Λίγο πριν κλείσει διετία και με το γνωστό πολιτικό τρόπο που κάνει τους πολίτες να εκφράζονται απρεπώς, ο κ. Κωστής Χατζηδάκης, προσπαθεί να ξαναφέρει το δόγμα Ραγκούση για τα ταξί από την πλάγια πόρτα, αυτή που είναι λίγο σοβαρή και λίγο ασόβαρη και όταν στριμωχθεί ο πολιτικός μιλάει για παρεξήγηση…Ασφαλώς ο κ. Κωστής Χατζηδάκης είναι ένας έμπειρος πολιτικός, που γνωρίζει όλα τα τερτίπια της πολιτικής. Έμπειρός όμως και πάνω απ’ όλα τίμιος συνδικαλιστής-ηγέτης είναι και ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Ο πρόεδρος επί των επάλξεων μαχόμενος.
Κάποτε τον αποκαλούσαν «ο Γαλάζιος Βαρόνος με τον κίτρινο στρατό», σήμερα καλό θα ήταν να τον αποκαλούν «η ψυχή της πρωτοπόρου κίτρινης χαλύβδινης δύναμης», αφού έχει πλέον πάρει τις πρέπουσες αποστάσεις από τις κομματικές κλίμακες και εφαρμόζει το αρχαίο ρητό «Ο Αγών πρόφασιν ουκ επιδέχεται». Ως γνωστό, στις 14 Οκτωβρίου του 2011 η Νέα Δημοκρατία, αξιωματική αντιπολίτευση τότε, διέγραψε τον Θύμιο Λυμπερόπουλο πρόεδρο του ΣΑΤΑ.

«Ο κ. Σαμαράς επιτέλους έπραξε το αυτονόητο» είχε σχολιάσει το Υπουργείο Μεταφορών για την απόφαση του προέδρου της ΝΔ να διαγράψει τον κ. Θ. Λυμπερόπουλο.

Ωστόσο είχε επισημάνει ότι, επί μήνες ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας «υποστήριζε και πολιτικά ενθάρρυνε τον κ. Θ. Λυμπερόπουλο παρακολουθώντας τον να κλείνει λιμάνια, αεροδρόμια, να εκτοξεύει ύβρεις και κυρίως απειλές κατά της ζωής».

Βεβαίως εμείς, οι παλιοί, που γνωρίσαμε χάρη δημοσιογραφίας τον άνδρα Θύμιο Λυμπερόπουλο, ξέρουμε πως δεν απειλεί, αντιθέτως προειδοποιεί. Μιλώντας, τότε, στον Βήμα 99,5 ο ίδιος ο κ. Λυμπερόπουλος είπε ότι δεν είναι υπάλληλος κανενός κόμματος και δήλωσε άγνοια για το πώς αποφασίστηκε η διαγραφή του. Άφησε, επίσης, αιχμές για συμβούλους του Αντώνη Σαμαρά και προειδοποίησε ότι εφόσον συνεχιστεί η ίδια πολιτική τότε θα αντιμετωπίσει την παραίτηση χιλιάδων κομματικών στελεχών.

Δυστυχώς, ο μετέπειτα αναδειχθείς Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς, ακολούθησε τη χειρότερη πολιτική, από το να διαγράφει άξια κορυφαία, τίμια συνδικαλιστικά στελέχη που στεναχωρούσαν το κατακερματισμένο ΠΑΣΟΚ. Έγινε ο συνεχιστής της πολιτικής του Γ.Α.Π και της καθ’ υπαγόρευσης αντισυνταγματικών (σύμφωνα με κορυφαίους Συνταγματολόγους) μνημονίων.

Σύμφωνα με τον Βήμα 88,5 αφορμή για τη διαγραφή του κ. Λυμπερόπουλου από την ΝΔ αποτέλεσαν νέες σκληρές δηλώσεις του, αυτή τη φορά κατά του διοικητή του ΙΚΑ, για το ζήτημα της καταβολής των εισφορών των οδηγών ταξί από τους ιδιοκτήτες τις ημέρες των απεργιών.
«Του είπα ότι είναι το μεγαλύτερο φασισταριό. Του είπα ότι εγώ δεν πίνω ούζα στις πλατείες και στις παραλίες. Του είπα ότι θα τον λιώσω μαζί με εσάς την επόμενη φορά που δεν θα πάρει πίσω αυτήν εγκύκλιο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ μιλώντας στην απεργιακή συγκέντρωση των ιδιοκτητών ταξί.

Εμείς, οι παλιοί δημοσιογράφοι γνωρίζαμε ότι το θέμα «ΤΑΞΙ» δεν είχε κλείσει οριστικά, αλλά προσωρινά για ένα-δύο χρόνια. Μάλιστα εγώ περίμενα να επανέλθει το ζήτημα πολύ πιο γρήγορα. Από το 1977-78 θυμάμαι τις διάφορες (μπλε και πράσινες) κυβερνητικές φιλότιμες προσπάθειες για να αφανίσουν τους νοικοκυραίους ιδιόκτητες ταξιτζήδες και φορτηγατζήδες. Ασφαλώς, δυστυχώς αυτό δεν το κατανόησαν δεκαετίες ολόκληρες η πλειοψηφία των θιγομένων και πηγαινορχόντουσαν στα πολιτικά γραφεία των διαφόρων Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και μετά πάλι απεργίες κι ούτω καθεξής...

Επειδή στο επάγγελμα των ιδιοκτητών ταξί έχει μπει κυριολεκτικά η δεύτερη γενιά και στις μέρες μας αρχίζει να μπαίνει και η τρίτη, οφείλουμε προς χάρη μιας υγιούς δημοσιογραφίας να δώσουμε έγκριτες πληροφορίες σε αυτούς τους νέους ανθρώπους ώστε να είναι ενήμεροι γι το τι τους επιφυλάσσουν τα θεατά και αθέατα κέντρα της Νέας Τάξης, ντόπια και ξένα.

Μια έρευνα στο παρελθόν θα αποδείξει στους νεότερους αυτοκινητιστές τους αγώνες του κλάδου τους από τη μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα. Κυρίως, επικρατούσαν τα αιτήματα της αύξησης του κομίστρου και δικαιολογημένα αφού τα καύσιμα συνεχώς αυξανόντουσαν και αυξάνονται καθώς επίσης αργότερα, απασχόλησε τον κλάδο και η πιο οικονομική αγορά νέων αυτοκινήτων, η κατοχύρωση των αδειών ταξί (μεταβιβάσεις), φθηνότερα καύσιμα και πολλά άλλα. Όλα ζωτικής σημασίας για την επιβίωση του κλάδου. Παρόλο που οι απεργιακές κινητοποιήσεις της ΟΤΟΕ, ΟΛΜΕ και λιγότερο ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ Κέρδιζαν τις εντυπώσεις τότε πανελλαδικά, ορισμένες φορές η απεργιακές κινητοποιήσεις του ΣΑΤΑ ήταν εντυπωσιακές και αρραγείς που όντως προβλημάτισαν τους κυβερνώντες και εξαναγκάστηκαν να ωφελήσουν τους απεργούς. Όλα αυτά, σύμφωνα με τις συνταγματικές συνδικαλιστικές ελευθερίες που προβλέπονται για τη χώρα.

Το θέμα λοιπόν έχει «τραβήξει» πολλά χρόνια και δυστυχώς, για κάποιους, υπάρχουν ακόμη τα ταξί στα χέρια των Ελλήνων πολιτών-επαγγελματιών και μικροϊδιοκτητών και μάλιστα στη χρονική περίοδο που η περιουσία, κινητή και ακίνητη, των πολιτών βάλλεται ποικιλοτρόπως και δολίως μέχρι να την καταβροχθίσουν οι ξένοι και ντόπιοι σωτηρούληδες που επέβαλαν τη μνημονειακή δουλεία στη χώρα μας, με πρόφαση τις τάχα αναγκαίες μεταρρυθμίσεις...για το καλό μας!

Αξίζει να δούμε τι γράφει στο βιβλίο του «ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ» ο Συγγραφέας της τριλογίας Το Σοκ του Μέλλοντος-Τρίτο Κύμα-Νέες Δυνάμεις, Άλβιν Τόφλερ, που κυκλοφόρησε το 1994 από τις εκδόσεις «ΚΑΚΤΟΣ», σε μετάφραση Γ. Κουσουνέλου.

Σελίδα 71: «Το μονοπώλιο της δύναμης-ένας από τους λόγους για τους οποίους η εμφανής βία για στις επιχειρήσεις σπανίζει στην εποχή μας είναι ότι, με τα χρόνια έχει «μετακινηθεί». Αντί να χρησιμοποιούν βία, οι επιχειρήσεις έχουν αγοράσει στην πραγματικότητα τις υπηρεσίες της κυβέρνησης. Σε όλα τα βιομηχανικά κράτη, η κρατική βία έχει αντικαταστήσει την ιδιωτική.

Το πρώτο πράγμα που προσπαθεί να κάνει κάθε κυβέρνηση, απ’ τη στιγμή του σχηματισμού της, είναι να μονοπωλήσει τη δύναμη. Ο στρατός και η αστυνομία της είναι οι μόνοι που επιτρέπεται να εξασκούν βία.

Σε ορισμένες περιπτώσεις το κράτος ελέγχεται πολιτικά από τις επιχειρήσεις. Κατά συνέπεια η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα σε κρατική και ιδιωτική βία είναι ασαφής...Οι πολιτικοί πιο συχνά φροντίζουν τον εαυτόν τους παρά τους άλλους».

Έχοντας λοιπόν, αυτή τη γνώση τουλάχιστον από το 1994, δικαίως διερωτώμεθα αν ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ανήκει στους πολιτικούς που ενδιαφέρονται περισσότερο για τον εαυτόν τους παρά για τους άλλους και δαικαίως τότε δήλωσε τα πάρα κάτω ο πρόεδρος της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος προχθές την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας:


Δήλωση του προέδρου της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α Θύμιου Λυμπερόπουλου:


Ο μεγαλοαστός κ. Βαρβιτσιώτης, τα συμφέροντα και το συσσίτιο

Ο Μίλτος Βαρβιτσιώτης ως μεγαλοαστός που δεν ξέρει τι πάει να πει μεροκάματο, 15ωρη εργασία, κίνδυνος, ας πάψει να μου επιτίθεται γιατί η επίθεση του αφορά όλο τον κλάδο. Με τις απόψεις και τις θέσεις του εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα. Χθες ενώ το σύνολο των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας θεωρούσε το αίτημά μας για απόσυρση του επίμαχου άρθρου για τις υπηρεσίες μεταφοράς πελατών ξενοδοχείων απόλυτα δίκαιο, εκείνος σήκωσε τη ‘’σημαία’’ της επανάστασης λέγοντας : ‘’Δεν γίνεται να το αποσύρουμε αυτό. Έπρεπε να είχαμε περάσει εδώ και χρόνια αυτό το νόμο. Δεν γίνεται να γυρίσουμε την Ελλάδα πίσω. Ποιος είναι ο Λυμπερόπουλος που θα μας επιβάλλει κανόνες; ‘’

Ευτυχώς ο κλάδος μας δεν είναι από αυτούς που ξεχνάνε. Κι επειδή ο κ. Βαρβιτσιώτης ως μεγαλοαστός δεν αντιμετωπίζει θέμα επιβίωσης όπως εμείς, έστω κι αν δεν είναι τιμητικό για μας, ίσως σκεφτούμε να του ζητήσουμε συσσίτιο τις επόμενες ημέρες.

Θύμιος Λυμπερόπουλος

Αυτό ως ανάρτηση της ιστοσελίδα της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α, παρουσιαζόταν αμέσως μετά το:


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Αθήνα 26/3/14



Σήμερα στις 26/03/2014 πραγματοποιήθηκε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο στα γραφεία της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με μοναδικό θέμα συζήτησης το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Ομόφωνα το Δ.Σ. αποφάσισε ,αφού είχε προηγηθεί και η δέσμευση του κ. Χατζηδάκη ότι θα αποσυρθούν οι διατάξεις που αποτελούσαν αιτία πολέμου, την αναμονή μέχρι την κατάθεση του τελικού κειμένου όπου θα είναι ξεκάθαρες οι οριστικές προτάσεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Οι πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας περί πλήρους εξίσωσης του Ε.Ι.Χ (Επιβατηγά Ι.Χ.) με το Ε.Δ.Χ (Επιβατηγά Δ.Χ.) αποδείχτηκαν ανακριβείς κάτι που παραδέχτηκε και ο υπουργός Ανάπτυξης σε ραδιοφωνική του συνέντευξή .

Επιμένουμε στον διακριτό ρόλο και την αποστολή του κάθε μέσου με όρους και προϋποθέσεις και δεν πρόκειται να δεχθούμε την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον. Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος είναι έτοιμος να δώσει οποιαδήποτε μάχη χρειαστεί για να υπερασπιστεί τα δίκαια αιτήματά του.

Στον ιστότοπο ΤΑΞΙΤΖΗΣ, διαβάσαμε το εξής δημοσίευμα:
Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014



Νίπτει τας χείρας του για ταξί – φορτηγά ο Χρυσοχοΐδης..!



Οι ιδιοκτήτες ταξί διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δεχτούν «την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον»


Σαφείς αποστάσεις από τον Κωστή Χατζηδάκη πήρε χθες ο υπουργός Μεταφορών, με αφορμή πληροφορίες για νέα μέτρα απελευθέρωσης της αγοράς φορτηγών. «Είναι μερικές σκέψεις», είπε ο Μ. Χρυσοχοΐδης και άφησε να εννοηθεί ότι θα εξετάσει αν θα προσυπογράψει τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπονται να ενταχθούν στο νομοσχέδιο fast track που απαιτεί η τρόικα. Μιλώντας χθες σε δημοσιογραφικό πηγαδάκι, είπε ότι η περαιτέρω απελευθέρωση θα επιτρέψει την αύξηση εταιρικών φορτηγών και θα επιτείνει τις υπάρχουσες στρεβλώσεις στην αγορά. Ανέφερε ότι στη χώρα μας το κόστος των προϊόντων επιβαρύνεται από το γεγονός ότι κυκλοφορούν περίπου ένα εκατομμύριο φορτηγά Ι.Χ. και 33.000 δημόσιας χρήσης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης βρέθηκε χθες στο στόχαστρο των ταξιτζήδων, με αφορμή τις νέες προτάσεις για τα 9θέσια ταξί και την εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχείων από μισθωμένα οχήματα. Μετά τη συνάντηση του Κωστή Χατζηδάκη με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ταξί οι τόνοι κατέβηκαν, παρόλο που σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας αναφέρεται ότι ιδιοκτήτες ταξί επιμένουν «στον διακριτό ρόλο και την αποστολή του κάθε μέσου» και διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δεχθούν «την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον».

Χαρά Τζαναβάρα
ΠΗΓΗ: http://www.efsyn.gr

Βλέπουμε για μία ακόμη φορά το γνωστό «παιχνίδι» της κεντρικής Διοίκησης. Δηλαδή ο ένας Υπουργός είναι ο κακός, αφού υποστηρίζει τον λύκο και ο άλλος ο καλός διότι υποστηρίζει το πρόβατο... ο δε Πρωθυπουργός βρίσκεται σε ρόλο ξένου ανταποκριτή και έτσι ή περίπου έτσι, επαληθεύεται ο Αλβιν Τόφλερ, άσχετα αν οι πολίτες δεν θέλουν να το καταλάβουν προς όφελος του λύκου και εις βάρος των προβάτων που αυτοί είναι τα πρόβατα.

Έμπειρος όπως προείπαμε ο κ. Χατζηδάκης, ανακρούει πρίμα κατά πάσα πιθανότητα, γιατί τα γραφόμενα του Τόφλερ έχουν αποδειχθεί παγκοσμίως και οι ταξιτζήδες πρέπει πάντα να είναι ¨ετοιμοπόλεμοι», δηλαδή σε αφύπνιση και εγρήγορση, καθώς επίσης και οι Γιατροί, Φαρμακοποιοί, Κτηνοτρόφοι, Γεωργοί, Αλιείς, Νοσηλευτές και άλλοι· διότι αν και αυτή η κυβέρνηση, όπως η προηγούμενη έχει εξαγοραστεί από επιχειρήσεις, μερικώς ή συνολικώς, δεν πρόκειται για επιχειρήσεις με εθνική συνείδηση, αλλά από γιγαντιαίες πολυεθνικές που δεν έχουν καμία ευαισθησία για τα λαϊκά συμφέροντα επιβίωσης των πολιτών και πολύ περισσότερο για τα Εθνικά μας δικαιώματα.


Κ. Χατζηδάκης: «Με τα ταξί έγινε παρεξήγηση»



Σύμφωνα με δημοσίευση (27/03/2014 14:08) BHMagazino BHMAgourmet BHMAdeco BHMAdonna BHMAmen BHMA FM, ο κ. Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε:

Κ. Χατζηδάκης: «Με τα ταξί έγινε παρεξήγηση»
«Στο γάλα είμαστε η 3η ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη»


Την Πέμπτη 27 Μαρτίου ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης μίλησε στους Βασίλη Χιώτη και Νότη Παπαδόπουλο για τα ταξί, το γάλα και το πολυνομοσχέδιο.
Συνέντευξη Κ. Χατζηδάκη

Για τις ρυθμίσεις που αφορούν τα ταξί

«Ξεκινάμε από ένα μη θέμα, αλλά τι να κάνουμε; Εδώ έχει γίνει μια παρεξήγηση. Στο πλαίσιο αυτού του νομοσχεδίου δεν γίνονται μείζονες παρεμβάσεις για τα θέματα των ταξί και των μεταφορών στον τουρισμό, διότι έχουν γίνει ήδη. Άρα, δεν υπάρχει καμία αξία να το συζητάμε. Και θα το καταλάβετε στη συνέχεια. Αλλάζει – και το δέχονται οι ταξιτζήδες – ότι με το νόμο 4093/2012, όταν ήμουν αρμόδιος υπουργός για τις μεταφορές, τα αυτοκίνητα με οδηγό λέει τώρα ο ΟΟΣΑ και η τρόικα να μην είναι πάνω από 1.500 κυβικά, αλλά από 1.500 κυβικά και κάτω και να μη μισθώνονται μίνιμουμ για 12 ώρες, αλλά για 6 ώρες. Είδα χθες τον κ. Λυμπερόπουλο και ήταν παρών και ο κ. Ανδρεάδης, αλλά δεν ήταν κρυφή η συνάντηση. Είπα ότι είμαι σε επαφή με την ηγεσία των ταξί και τους είδα όπως βλέπω σχεδόν όλους τους ενδιαφερόμενους αυτές τις μέρες. Να μη μιλάω, δηλαδή; Πού είναι το κακό;

Συμφωνήσαμε όλοι μαζί, για να αποφευχθεί η παρεξήγηση, να κρατήσουμε το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο και αν άλλαζε, θα άλλαζε μόνο για λόγους καλής νομοθέτησης.»


Για το γάλα



«Υπάρχει μια κατεύθυνση της κυβέρνησης να αντιμετωπιστούν συνολικά κάποιες στρεβλώσεις στην αγορά του γάλακτος προς όφελος του καταναλωτή. Στο γάλα είμαστε αυτήν την ώρα η τρίτη ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη. Η Ισπανία και η Πορτογαλία π.χ. έχουν αυτή τη στιγμή γάλα ημέρας 0,80 το λίτρο. Θα είναι δύο ημερών – το λέμε «ημέρας», επειδή είναι μία ημέρα από τη συλλογή ως την παστερίωση και θα μένει στα ράφια για δύο ημέρες. Θα είναι ένα καινούργιο προϊόν.
Συζητάμε με όλους. Και με τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους και τον κ. Τσαυτάρη, τον υπουργό, συζητάμε και με όλους, προκειμένου να δούμε (τι θα γίνει). Δεν υπάρχει κάτι προσωπικό. Πάμε να κάνουμε κάτι καλό για τον τόπο μας και τους καταναλωτές. Βεβαίως και ακούμε και προσπαθούμε να βρούμε τη βέλτιστη λύση στο πλαίσιο της λογικής, της υπηρέτησης των συμφερόντων του καταναλωτή, της επιστήμης και της συμφωνίας που έχουμε κάνει με την τρόικα.
Με τους συναδέλφους της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Ν.Δ. έχω ήδη ειδωθεί από τις αρχές Δεκεμβρίου, άλλοτε με δική μου πρωτοβουλία και άλλοτε με δική τους. Συζητώ και είναι υποχρέωσή μου και αλίμονο αν δεν το έκανα. Και βεβαίως είμαστε σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία. Με όλους συζητάμε. Όχι μόνο από τη Ν.Δ.

Όταν διαβάσουν οι συνάδελφοι τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου, δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα θελήσουν τότε να κρατήσουμε ένα σύστημα που μας οδηγεί να έχουμε ακριβότερο γάλα, ακριβότερα φάρμακα και ακριβότερα είδη πρώτης ανάγκης. Δεν πιστεύω ότι στο τέλος, στην πατρίδα μας θα επικρατήσει ένα κίνημα υπέρ της ακρίβειας.»

Όπως προγράψαμε, όλα γίνονται για το καλό μας, το καλό των καταναλωτών, του λαού...όμως ας με συγχωρέσει ο κ. Υπουργός διότι δεν με πείθει αφού το φυσικό αέριο αδικαιολόγητα ακρίβαινε μέχρι προ ολίγου που κάπως έπεσε η τιμή του πρόσφατα. Αλλά μόλις σήμερα είδαμε τους «παραπλανημένους», που έσπευσαν να πάρουν δάνειο υποθηκεύοντας τη γη τους για να βάλουν φωτοβολταϊκά και να πουλούν το ρεύμα στη ΔΕΗ, να τρώνε ξύλο από τα ΜΑΤ έξω από τα κεντρικά της ΔΕΗ στην Αθήνα, όπου διαδήλωναν, διότι η ΔΕΗ δεν τους πληρώνει το ρεύμα που τους παίρνει και αυτοί αδυνατούν να αποπληρώσουν το δάνειό τους, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να χάσουν την περιουσία τους! Αλλά τι να πω; Μήπως κ. Υπουργέ δεν φάγατε (ως Κράτος) τα δανεικά του κοσμάκη που εμπιστεύθηκε το Κράτος αγοράζοντας Ομόλογα; Επίσης, ικανοποιήθηκαν όλες και’ άλλες τόσες εντολές της τρόικα, με αποτέλεσμα να κατεξευτελιστεί ένα λαός ολόκληρος προκειμένου να γίνουν επενδύσεις και να δούμε την πολυπόθητη ανάπτυξη· δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα απ’ όλα αυτά και πολλά άλλα για το βαρέλι δίχως πάτο...

Σήμερα, που κατατίθεται το περιβόητο πολυνομοσχέδιο στη Βουλή, φάρμακα, γάλα και ταξί απειλούν ουσιαστικά την κυβέρνηση. Πολλά είναι τα μέτωπα που έχει η κυβέρνηση ενόψει του νομοσχεδίου που θα πρέπει να ψηφιστεί ως την Κυριακή. Γάλα, φαρμακεία, ταξί είναι τα μεγάλα αγκάθια που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση και οι υπουργοί προσπαθούν να κάμψουν τις αντιδράσεις βουλευτών, για να μην υπάρξει κάποια έκπληξη στην ψηφοφορία στη Βουλή.

Μετά το αντάρτικο που ξεσηκώθηκε με αφορμή το γάλα, τώρα τα μέτωπα που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση είναι αυτά των φαρμακοποιών και των ταξί. Σε θέση μάχης τέθηκαν οι αυτοκινητιστές, ενώ οι φαρμακοποιοί (και αυτοί μικροϊδιοκτήτες) βρίσκονται πλέον σε απεργιακές κινητοποιήσεις.
Όλα δείχνουν πως το ζήτημα των ταξί για μία ακόμη φορά παρήλθε, τώρα αν θα επανέλθει αργά ή γρήγορα και με μεγαλύτερη δριμύτητα μόνο ο Θεός γνωρίζει, αλλά όλοι γνωρίζουμε και πολύ καλύτερα ο κ. Λυμπερόπουλος ότι θα επανέλθει ή από την πίσω ή πλάγια πόρτα ή ακόμη και από την κεντρική πύλη, μόλις θα επιτρέψουν οι συνθήκες...

Τελειώνοντας το παρόν, πιστεύω πως οι ιδιοκτήτες ταξί και οι εργαζόμενοι ως οδηγοί σε αυτά θα πρέπει:

α. Να είναι πάντα σε εγρήγορση κι συσπειρωμένοι γύρω από τα Διοικητικά Συμβούλια των Πρωτοβάθμιων και Δευτεροβάθμιων θεσμοθετημένων Οργανώσεών τους.

β. Να απομονώσουν τα μικροκομματικά τυχόν συμφέροντα και τις έριδες που δημιουργούν αυτά, μέσα από τα συνδικαλιστικά τους Όργανα. Διότι είναι γνωστό σε όλους πως χρησιμοποιούν το «διαίρειν και βασίλευε».

γ. Να περιφρουρούν και να στηρίζουν τους άξιους συνδικαλιστές ηγέτες τους, όπως τον Θύμιο Λυμπερόπουλο.

δ. Να προβληματιστεί η σημερινή ηγεσία των συνδικάτων ώστε να δημιουργήσει υγιή διάδοχο κατάσταση, αργότερα που οι σημερινοί θα είναι απόμαχοι, να υπάρχουν άξιοι συνδικαλιστές για τους αγώνες του κλάδου που μάλλον θα είναι πολύ πιο σκληροί.

ε. Να υπάρχει συνεχής ενημέρωση του επιβατηγού κοινού, για την ύψιστη αναγκαιότητα να παραμείνει το σημερινό καθεστώς, με τους μικροϊδιοκτήτες ταξιτζήδες για το συμφέρον των καταναλωτών, αλλά και για την ασφάλεια των πολιτών. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο με δημοσιεύματα βιασμών, ληστειών, ξυλοδαρμών και πολλά άλλα εγκλήματα εις βάρος των πελατών ταξί από οδηγούς γιγαντιαίων πολυεθνικών εταιρειών ταξί στην Αγγλία και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Άρα λοιπόν, ας μη πιστεύουμε ότι οι εταιρείες και ο αφανισμός δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων είναι για το καλό μας.

Καιρός είναι όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας, ένστολοι και μη, κρατικοί λειτουργοί και ιδιώτες, να συνειδητοποιήσουμε σε τι λάκκο λεόντων έχουμε πέσει και μέσα από τα Συνταγματικά μας Δικαιώματα να αντισταθούμε προκειμένου να υπάρξει μέλλον σ’ αυτή τη χώρα για εμάς και πολύ περισσότερο για τους επόμενους.

2 σχόλια:

  1. Συχαριτηρια για το αρθρο σας απο μας του ταξητζιδες και θα παρακολουθουμε ανελιπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο μπραχαμι καλο με νοιμα πνευμα και αφυπνιστικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΥΝΟΥ ΜΑΝΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

«Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ» Έτος Ιδρύσεως 2000

Τομέας Επιμέλειας Ύλης Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Συλλόγου

Κυρίες και κύριοι

1.Σας γνωστοποιούμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε, αν επιθυμείτε, να δημοσιεύσετε άρθρα σας και ό,τι άλλο επιθυμείτε, που βεβαίως δεν θα αντίκειται στην κείμενη νομοθεσία περί δημοσιευμάτων.

Μπορείτε να μας αποστέλλετε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση (e-mail) ό,τι επιθυμείτε jlazarakosdim@yahoo.gr και εμείς θα το δημοσιεύουμε (ανεβάζουμε) στο blog του Συλλόγου μας, το συντομότερο δυνατό..

www.kounoslakonias.blogspot.com

2.Χιλιάδες έχουν ήδη επισκεφθεί το blog μας και ελπίζουμε πως πολύ σύντομα οι επισκέψεις παγκοσμίως θα είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός ημερησίως. Κατά περιόδους θα σας γνωστοποιούμε τις επισκέψεις αυτές με ανάλυση ανά κράτος της υφηλίου.

3. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μας γνωστοποιείται το Ονοματεπώνυμό σας, τη Διεύθυνση κατοικίας, Επάγγελμα (προαιρετικά) και τέλος σταθερό και κινητό τηλέφωνο.

4. Ο Τομέας Επιμέλειας Ύλης Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Συλλόγου, διατηρεί ακέραιο το δικαίωμα της μη δημοσίευσης, του οποιουδήποτε προς δημοσίευση κειμένου, που θα κρίνει για τον οποιονδήποτε λόγο..

5. Οι εργάτες - υπηρέτες του Συλλόγου εργαζόμαστε ανιδιοτελώς και δεν απολαμβάνουμε καμία οικονομική αμοιβή, ως εκ τούτου ο Σύλλογος δεν υποχρεούται να πληρώσει έστω και ένα Ευρώ, στον οποιονδήποτε, για κανένα απολύτως δημοσίευμα που θα δημοσιευθεί.

6. Για δημοσιεύματα, που δημοσιεύονται και δεν προέρχονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Σύλλογο και τον Τομέα Επιμέλειας Ύλης, αλλά από τρίτους (μέλη ή μη του Συλλόγου), ο Σύλλογος δεν έχει καμία ευθύνη σύμφωνα με τη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας ακεραία την ευθύνη φέρει αυτός που υπογράφει και αποστέλλει το δημοσίευμα.

7. Διάφορα προς δημοσίευση, έχουν τη δυνατότητα να μας αποστέλλουν οι πάντες, μόνο στην Ελληνική Γλώσσα ή σε όποια άλλη ξένη Γλώσσα με επίσημη όμως μετάφραση στην Ελληνική.

Γνωστοποιείστε το www.kounoslakonias.blogspot.com

είναι το δικό σας μετερίζι σε ζοφερούς καιρούς

Με άπειρες ευχαριστίες για τη συνεργασία μας

Ο Διευθυντής

Λαζαράκος Σπ. Ιωάννης